Friday 19 August 2011

Summer Favorites :-)

For the English version click here

P1000598 copy
Ottawa, widok z okna hotelu

Jakis czas temu na blogu 101 Cookbooks pojawiła się seria wpisów pt. Favorites List, w której autorka bloga dzieli się z czytelnikami wszystkim tym, co spodobało jej siᶒ najbardziej w danym miesiącu. Podobną serię wpisów prowadzi też Ania na swoim blogu Strawberries from Poland.
Pomysł serii uważam za genialny. Dzięki wpisom na obydwu blogach, odkryłam wiele ciekawych miejsc, stron, książek oraz całe mnóstwo innych interesujących rzeczy. Mam nadzieję, że autorki serii nie obrażą się, jeśli pozwolę sobie utworzyć list w bardzo podobnym stylu.

A oto co polubiłam najbardziej tego lata:

ByWard Market w Ottawie- urocze miejsce pełne sklepików z serami, pieczywem, rybami, stoisk z warzywami i owocami, kawiarni, restauracji, butików z rᶒkodziełem oraz... polskimi delikatesami :-)

Gelato – smaki po które sięgałam najczęściej tego lata to mango, marakuja, straciatella oraz tiramisu. Nic jednak nie przebije lodów o smaku Frutti Di Bosco podawanych w Pure Gelato w Ottawie. Boski smak.

Adele - jej muzyki słuchałam dniami i nocami. Nie tylko dlatego, że była to jedyna płyta, jaką zabrałam ze sobą w podróż, Adele grały niemalże wszystkie sklepy, restauracje i kawiarnie w Ottawie :-) Moja ulubiona piosenka: Someone Like You.

Fontanna w centrum Ottawy- nie ma nic przyjemniejszego niż odpoczynek na ławce przy nieiwelkiej fontannie ukrytej pomiędzy kamieniczkami; fontannie prawdziwie magicznej - pierwsze życzenie, o którym pomyślałam wrzucając do niej monetę spełniło siᶒ już nastᶒpnego dnia. Po kolejne życzenie wróciłam dzień przed powrotem do domu. Czy siᶒ spełni? hmm...

Starbucks –to tu spedzałam godziny przygotowując projekty na zajᶒcia oraz ucząc się. Dobra muzyka, nienajgorsza kawa i darmowy interent kompensowały kiepską obsługᶒ. ;-)

Pokój hotelowy na 22 pietrze – zawsze marzyłam by zamieszkać w mieszkaniu położonym powyżej 20-go piętra!!!

Księgarnie i wyprzedaże, a wśród nich wyszperane, od dawna poszukiwane przeze mnie książki: Indulgence: Cupcakes - z niej pochodzi przepis na muffiny z rabarbarem z poprzedniego wpisu oraz Indulgence: Slices - przepis z książki już wkrótce :-)

Życzᶒ Wam wszystkim udanego weekendu!!!
Karo

1 comment:

Anonymous said...

Niezły widok z okna.Pomysł na tego typu serie również mi się podoba.Pozdrawiam.:)M.